مشخصات گوشی گالاکسی ایس 2مطلب ارسالی ازmamadfd
 
چهار شنبه 1 بهمن 1391برچسب:www,digikala,com, :: 19:9 ::  نويسنده : Nima
Samsung Galaxy Ace2 I8160
گوشی موبایل سامسونگ گالاکسی ایس 2
 

 

Samsung Galaxy Ace 2 I8160

پس از معرفی و عرضه گوشی Galaxy Ace توسط کمپانی کره ای سامسونگ در ابتدای سال 2011 میلادی و موفقیت وصف ناپذیر آن، درست یک سال بعد یعنی در ابتدای سال 2012، سامسونگ مدل جدید و ارتقا یافته خود را با نام Galaxy Ace 2 به بازار ارائه نمود. این گوشی با یک پردازنده دو هسته ای 800 مگا هرتزی، دوربین 5 مگا پیکسلی و البته صفحه نمایش 3.8 اینچی تولید گردید. سیستم عامل موجود بر روی این مدل، اندروید نسخه 2.3 (نسخه نان زنجبیلی) می‌باشد که جزو کامل‌ترین سیستم عامل‌ها محسوب می‌شود. برای اطلاع از امکانات و مشخصات کامل Galaxy Ace 2، ما را در نقد و بررسی آن همراهی کنید.
مشخصات کلی
2012/02/22 تاریخ معرفی :

ساده فرم گوشی :

یک سیم کارته تعداد سیم کارت :

123.2 × 63 × 9.7 mm ابعاد :

120 گرم وزن :

مشکی رنگ :
پردازنده
Dual Core مدل پردازنده :

800MHz سرعت پردازنده :
حافظه
4096 مگابایت حافظه داخلی :

768 مگابایت حافظه RAM :

Micro SD نوع کارت حافظه قابل نصب :

قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا 32 گیگابایت توضیحات کارت حافظه :

- کارت حافظه همراه گوشی :
شبکه های ارتباطی
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 باند شبکه 2G :

بلی 3G :

HSDPA 900 / 2100 باند شبکه 3G :

HSDPA, 14.4 Mbps توضیحات 3G :

خیر 4G :

بلی GPRS :

بلی WLAN :

Wi-Fi 802.11 b/g/n, DLNA, Wi-Fi Direct, Wi-Fi hotspot توضیحات WLAN :

بلی GPS :

A-GPS support and GLONASS توضیحات GPS :

بلی Edge :

خیر NFC :

بلی بلوتوث :

نسخه‌ی 3 همراه با A2DP نسخه بلوتوث :

بلی USB :

MicroUSB نسخه‌ی 2 نسخه USB :
صفحه نمایش
بلی صفحه نمایش لمسی :

بلی صفحه نمایش رنگی :

خازنی از نوع PLS TFT نوع صفحه نمایش اصلی :

3.8 اینچ اندازه صفحه نمایش اصلی :

480 × 800 رزولوشن صفحه نمایش اصلی :

16,000,000 رنگ تعداد رنگ صفحه نمایش اصلی :

صفحه نمایش مالتی تاچ با قابلیت دریافت چندین لمس همزمان (Multi-Touch Input Method) - دارای قابلیت کنترل‌های لمسی (Touch Sensitive Controls) قابلیت های صفحه نمایش :

خیر صفحه نمایش دوم :
دوربین
بلی دوربین :

5.0 مگاپیکسل کیفیت دوربین :

1944 × 2592 اندازه تصاویر :

بلی دوربین مکالمه ویدئویی :

دوربین دوم با کیفیت VGA توضیحات دوربین مکالمه ویدئویی :

بلی قابلیت فیلمبرداری :

720p 1280 × 720 ابعاد فیلم :

30 فریم بر ثانیه سرعت فیلمبرداری :

قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD 720p در ابعاد 720 × 1280 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه توضیحات فیلم :

بلی فوکوس اتوماتیک :

بلی فلاش :

LED نوع فلاش :

مجهز به دریاب خودکار چهره و لبخند (Face and Smile Detection)
قابلیت ثبت موقعیت مکانی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده بر روی آن‌ها (Geo-Tagging)
سایر قابلیت های دوربین :
صدا
بلی فیش 3.5 میلیمتری صدا :

MP3, WAV نوع زنگ :
تماس ها
بلی دفترچه تلفن :

تعداد بی‌نهایت ورودی و فیلد به همراه تصویر برای دفترچه تلفن توضیحات دفترچه تلفن :

بلی اطلاعات تماس ها :

تعداد بی‌نهایت رکورد برای اطلاعات تماس‌ها مشخصات اطلاعات تماس ها :
امکانات نرم افزاری
Android سیستم عامل :

(v2.3 (Gingerbread ورژن سیستم عامل :

بلی جاوا :

بلی مایکروسافت آفیس :

بلی PDF :

بلی sms :

بلی mms :

بلی ایمیل :

خیر Push Email :

خیر Instant Messaging :

HTML مرورگر وب :

بلی پخش موسیقی :

MP3, WAV, eAAC+, FLAC فرمت موسیقی :

بلی پخش ویدئو :

MP4, H.264, H.263 فرمت پخش ویدئو :

بلی ضبط صدا :

دارد; با قابلیت دانلود بازی :
سایر مشخصات
بلی رادیو :

رادیو FM استریو با RDS توضیحات رادیو :

بلی هندزفری :

بلی قطب نما :

حسگر نوری برای تنظیم نور صفحه نمایش مطابق با نور محیط (Ambient Light Sensor)
حسگر Proximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه (Proximity Sensor)
حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری (Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate)
حسگرها :

بلی فرمان صوتی :

باتری یون لیتیوم استاندارد نوع باتری :

1500 میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری :

TouchWiz v4.0 UI
دارای ویرایشگر عکس (Image Editor)
قابلیت ویرایش مستندات (Document Editor)
سازمان دهنده (Organizer)
Google Search, Maps, Gmail, YouTube, Calendar, Google Talk, Picasa integration
Voice memo/dial
(Predictive text input (Swype
سایر قابلیت ها :

باتری یون لیتیوم استاندارد
شارژر
دفترچه راهنما
هنذزفری
اقلام همراه گوشی :


:: نقد و بررسی Samsung Galaxy Ace 2 I8160

 


سامسونگ با تمرکز فراوان بر روی مدل‌های تجاری خود مانند Galasy S III و یا Galaxy Note، کمتر به معرفی این مدل خود به کاربران پرداخت، لذا ورود Galaxy Ace 2 به بازار با سر و صدا و هیاهوی کمی صورت گرفت، در حالی که ارزش این گوشی بیش از این‌هاست و به واقع جزو گوشی‌های بسیار خوب موجود محسوب می‌گردد. البته سامسونگ برای تکرار موفقیت مدل پیشین، رقبای سرسختی را در سر راه خود می‌بیند که باید بر آن‌ها غلبه نماید.

• طراحی و ساخت
جنس بدنه اصلی Galaxy Ace 2 نیز مانند دیگر مدل‌های رده متوسط این کمپانی، پلاستیک با کیفیت می‌باشد. ابعاد 62×118 میلی‌متری بدنه کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی با یک دست با آن کار کنید. در سمت چپ گوشی دکمه کنترل صدا و شیار کارت حافظه MicroSD قرار گرفته است. در سمت راست کلید پاور، در بالا خروجی 3.5 میلی متری هدفون و در پایین گوشی هم درگاه USB به چشم می‌خورد. در نهایت هم دوربین 5 مگاپیکسلی، فلاش LED و بلندگو در قسمت پشتی گوشی دیده می‌شوند. بافت موجود در قسمت پشتی، علاوه بر جلوه خوبی که به گوشی بخشیده است، باعث گردیده که گوشی از دست به هیچ عنوان لیز نخورد. در کل اندازه این گوشی بسیار مناسب است که هم کار با آن راحت می‌شود و هم به راحتی داخل جیب جا می‌گیرد.

• صفحه نمایش
سامسونگ در مدل جدید خود از یک صفحه نمایش 3.8 اینچی لمسی خازنی از نوع PLS TFT استفاده کرده است که وضوح 800×480 پیکسل و تعداد 16 میلیون رنگ را به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش قابلیت دریافت چند لمس همزمان را داراست و به همگی آن‌ها به بهترین نحو واکنش نشان می‌دهد. رنگ آمیزی با طراوت و همچنین روشنایی مناسب صفحه نمایش از دیگر خصوصیات آن است، که البته باعث می‌گردد که در زیر نور خورشید هم عملکرد خوبی را از این صفحه نمایش شاهد باشیم.

• سخت افزار
پردازنده دو هسته ای 800 مگاهرتزی در کنار 768 مگابایت حافظه RAM و چیپ گرافیکی Mali-400 موجب عملکرد خوب این گوشی در جریان کار های روزمره می‌شود. کافیست عملکرد گوشی را در زمان روشن کردن، کار کردن با برنامه‌ها و باز کردن منوها مشاهده نمایید تا سرعت بالای آن‌را احساس کنید . 4 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی قرار داده شده که البته از طریق حافظه MicroSD تا 32 گیگابایت قابل ارتقا نیز می‌باشد. سیستم عامل اندروید 2.3 به کار گرفته شده بر روی این گوشی، در کنار مشخصات سخت افزاری خوب آن، سبب گردیده که از کار کردن در منوها، گشت و گذار در اینترنت و یا بازی کردن با Galaxy Ace 2 لذت ببرید.

• نرم افزار
ارائه این گوشی با سیستم عامل اندروید نسخه 2.3.6 (نان زنجبیلی) به همراه رابط کاربری TouchWiz 4 زحمت کاربران برای بروز رسانی نسخه سیستم عامل را کم نموده است. به علت وجود پردازنده دو هسته ای 800 مگاهرتزی در کنار سیستم عامل قوی اندروید 2.3 می‌توانید واکنش سریع گوشی به دستورات و لمس صفحه نمایش را ملاحظه نمایید که فراتر از انتظار عمل می‌نماید و حرکت بین قسمت‌های مختلف منو آن به لطف پردازنده دو هسته ای این گوشی بسیار روان صورت می‌گیرد.
همچنین قرار گرفتن تعدادی از برنامه های پیش فرض جهت پخش موسیقی و فیلم، مرورگر اینترنت، نقشه گوگل، نمایشگر اسناد آفیس و ... به همراه قابلیت سیستم عامل اندروید مبنی بر نصب برنامه های متنوع، اکثر نیازهای نرم افزاری کاربران را پوشش می‌دهد.
برای اینکه شما حداکثر لذت را از گشت و گذار در اینترنت ببرید، فناوری‌های ارتباطی Wi-Fi، GPRS و 3G بر روی این گوشی فراهم گشته است که به لطف سخت افزار قوی و مرورگر مناسب، مرور صفحات با سرعت بالایی صورت می‌پذیرد.

• دوربین
دوربین 5 مگاپیکسلی بکار رفته در این گوشی به همراه یک فلاشLED به شما این امکان را می‌دهد که تصاویری با رزولوشن 1944×2595 را ثبت نمایید. از جمله قابلیت‌های این دوربین می‌توان به ثبت محل عکس، تشخیص چهره و تشخیص لبخند اشاره کرد. محیط کار با دوربین بسیار ساده است اما در عین حال قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف عکاسی و همچنین تنظیمات مختلف را دارد. کیفیت عکس‌ها همان‌طور که از یک دوربین 5 مگاپیکسلی انتظار می‌رود در حد مطلوبیست.
فیلم برداری با کیفیت HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه یکی دیگر از قابلیت‌های این دوربین است. دوربین فیلم‌های گرفته شده را با جزئیات و رنگ‌های مناسبی ثبت می‌کند و در کل می‌توان گفت که کیفیت خوبی دارد.

• باتری
انرژی مورد نیاز برای این گوشی از طریق یک باتری 1500 میلی آمپری تامین می‌شود. با یک بار شارژ این باتری می‌توان به طور معمول تا 16 ساعت مکالمه ممتد و یا تا 670 ساعت در حالت آماده باش از Galaxy Ace 2 استفاده کرد.

• نتیجه گیری
پیش بینی ما این است که Galaxy Ace 2 نیز همانند همتای قبلی خود یعنی Galaxy Ace توفیق بسیاری کسب نماید. تمامی مواردی که در Galaxy Ace در عین پر طرفداری نقطه ضعف محسوب می‌گشت، در این مدل ارتقا یافته و به نقطه قوت تبدیل گشته است. البته باید این را هم در نظر بگیریم که Galaxy Ace 2 در راه کسب جایگاه در بین طرفداران، رقبای سرسختی همچون Sony Xperia Sola، Sony Xperia U و HTC One V دارد که هر کدام آن‌ها نیز گوشی‌هایی با امکانات خاص خود هستند. در نهایت اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی کارآمد و نه چندان گران قیمت هستید، Samsung Galaxy Ace 2 یک گزینه غیر قابل چشم پوشی است که توصیه می‌کنیم حتما در بین گزینه‌هایتان آن را نیز بررسی نمایید.


پردازنده دو هسته ای
حافظه RAM بالا
کیفیت مکالمه بسیار خوب
ابعاد و وزن مناسب
طراحی زیبا و شکیل
دوربین با کیفیت و فلاش + دوربین دوم جهت مکالمه تصویری
پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD تا 32 گیگابایت
موزیک پلیر با کیفیت بسیار عالی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان